close

為什麼會想翻這首歌呢...

也沒什麼   就是當一時找不到一部電影、一本書、一個詩篇可以形容心情的時候

聽到就立刻掉淚的當下

而已

 

P.S : 最後有附英文歌詞來源網址

 

I Have Questions - Camila Cabello 

我有問題....  - 卡蜜拉  卡貝羅

Why did you leave me here to burn?

為什麼獨留我在這   燒著
I'm way too young to be this hurt

我這就是年少輕狂   活該這麼痛
I feel doomed in hotel rooms

在流浪的旅社裡,感受著注定的無路可逃
Staring straight up at the wall

直楞楞的 盯著天花板的  我
Counting wounds and I am trying to numb them all

數著,努力麻木的傷口

[Pre-Chorus]
Do you care, do you care?

你在乎...在乎嗎?
Why don't you care?

你為什麼   不理不睬
I gave you all of me

我把全部都給你了呀
My blood, my sweat, my heart, and my tears

我的心血,我的汗淚
Why don't you care, why don't you care?

為什麼你無所謂      為什麼你 視而不見....?
I was there, I was there, when no one was

在沒有人支持你的時候,我仍然在你身邊
Now you're gone and I'm here

而你走了的現在,我卻還在

[Chorus]
I have questions for you

我有問題要問你
Number one, tell me who you think you are

第一,  當我的面告訴我  你以為你是誰?
You got some nerve trying to tear my faith apart

就這樣扯爛我的信仰  你很有種阿
(I have questions for you)
Number two, why would you try to play me for a fool?

第二,為什麼要把我當傻子耍?
I should have never ever ever trusted you (I have questions)

我永遠永遠  都不該那樣相信你阿
Number three, why weren't you, who you swore that you would be?

第三,你發過誓要成為你說的那樣子,為什麼沒有阿?
I have questions, I got questions haunting me

我有問題,在我心上盤旋的 好多問題...

I have questions for you

我有問題要問你
I have questions, I have questions

我有好多問題,我有好多問題....
I have questions for you

我有問題要問你

[Verse 2]
My, my name was safest in your mouth

曾經  我從來不需要擔心你嘴裡  有我的名字
And why'd you have to go, and spit it out?

如今,你就這樣把它隨口一吐,一走了之
Oh, your voice was the most familiar sound

唉,曾經  你有我最熟悉的聲音
But it sounds so dangerous to me now

而現在,那是危險來臨的聲音

https://www.directlyrics.com/camila-cabello-i-have-questions-lyrics.html

(以下省略重複的副歌)

 

有很多個人情緒  恨自己所有東西  總是 用時方恨少 的窘境

雖然不負責任  也還請多多指教  :P

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yuL 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()